A SEMA-shown számos kĂĽlönleges tanulmány Ă©s átĂ©pĂtĂ©s mutatkozik be, ezt már megszokhattuk, azonban amit az amerikai Bisimoto nevĂ» cĂ©g mĂ»velt az igencsak hĂ©tköznapi autĂłnak nevezhetõ Hyundai Elantra GT-vel, az valami elkĂ©pesztõ. A Hyundai Ă©s a kaliforniai cĂ©g összefogásábĂłl valami fenomenális vĂ©geredmĂ©ny szĂĽletett, legalábbis ami a lĂłerõkĂşrát illeti mindenkĂ©pp.
A futurisztikus matrica design alatt ugyanis egy báránybõrbe bĂşjt farkast találunk, amelynek 1,8-as erõforrása több mint 600 lĂłerõt (!!!) teljesĂt a meglehetõsen kiterjedt Ă©s professzionális motortuningnak köszönhetõen. Nem árt tudni, hogy az eredeti motor (1.8 MPI) mindössze 150 lĂłerõs Ă©s ezzel a agregáttal szerelt Elantra az öreg kontinensen nem is elĂ©rhetõ. Lássuk akkor, hogy a Bisimoto hogyan is Ă©rte el azt az elkĂ©pesztõ, több mint nĂ©gyszeres lĂłerõ növekedĂ©st. Kovácsolt hajtĂłkar, nagyobb injektorok, egyedi vezĂ©rmĂ»tengelyek Ă©s tömĂtĂ©sek, valamint a legfontosabb hozzávalĂł, egy Turbonetics feltöltõ. A több mint 600 lovas motor szintĂ©n kihagyhatatlan alkatrĂ©szei az Arias kovácsolt dugattyĂşk, a mĂ©retes Spearco intercooler, valamint a versenyautĂłkba szánt japán NGK Iridium gyertyák.
A Bisimoto termĂ©szetesen cserĂ©lte a futĂłmĂ»vet, valamint a kuplungot is, hogy kĂ©pesen legyen elviselni a nĂ©gyszeres lĂłerõnövekedĂ©st. A brutális Elantra JNF bukĂłkeretet is kapott, Ăgy a sofõr viszonylagos biztonságban Ă©rezheti magát. EgyszerĂ»ek, de mutatĂłsak a 18 colos Buddy Club P1 Racing SF Challenge felnik, valamint a beltĂ©rben elhelyezett Bisimoto kagylóülĂ©sek is. Egy biztos, ez az autĂł kĂ©pes lenne meglepetĂ©seket okozni a piros lámpánál:)
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!