Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Színházi világnapi programok Szegeden
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Változó világ
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Plusz 70 lóerõt facsart ki az Audi S3-ból az ABT
Gazdaság Gazdaság
GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs
MTI   2013 November 12, Tuesday  

(MTI) - Közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs, friss áru vásárlásakor pedig fontos a fogyasztóknak, hogy magyar eredetû terméket vásároljanak - derül ki a GfK Hungária legfrissebb felmérésébõl, amelynek ....
Olvas�i �rt�kel�s:starstarstarstarstar / 0
�rt�kelje �n is! starstarstarstarstar
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - Közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs, friss áru vásárlásakor pedig fontos a fogyasztóknak, hogy magyar eredetû terméket vásároljanak - derül ki a GfK Hungária legfrissebb felmérésébõl, amelynek eredményeit kedden juttatta el az MTI-nek.

    A GfK Hungária adatai szerint a zöldség és a gyümölcs a legnépszerûbb élelmiszerkategóriák közé tartozik Magyarországon: az õszi és téli idõszakban  felértékelõdõ zöldségek vásárlásának havi eloszlása egyenletesebb, gyümölcsre legtöbbet júliusban és augusztusban költenek a fogyasztók.
    A GfK Hungária zöldség- és gyümölcsfogyasztást folyamatosan mérõ panelének adatai szerint az utóbbi idõben egyre zárul az "olló" a két terménycsoport népszerûsége között, aminek különös jelentõsége lehet az õszi-téli idõszakban, amikor is a hangsúly inkább a zöldségeké.
    A teljes kategória részesedése a napi fogyasztási cikk költésekbõl mintegy 10 százalékra tehetõ.
    Arra a kérdésre, hogy mennyire fontos a termék magyar eredete egy ötös skálán ( 1 - egyáltalán nem fontos, 5 - nagyon fontos), gyümölcsök esetében a válaszok átlaga 3,4, zöldségek esetében pedig 3,6 lett. A termék hazai eredetére hasonlóan odafigyelnek a vásárlók a friss tõkehús, tojás és húskészítmény kategóriák esetében.
    A legtöbb - tízbõl jellemzõen nyolc - háztartás által vásárolt zöldségek listáját a paprika, paradicsom, hagyma, répa és burgonya vezeti. Uborka és káposzta tízbõl hét háztartás kosarába kerül, az októberben külön kiskereskedelmi kampánnyal népszerûsített gombát viszont csak minden második háztartás vásárolja.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player