Tavaly egy 600 lĂłerõs Audi R8 Spyder verziĂłval kápráztatta el a Genfi AutĂłszalon közönsĂ©gĂ©t az ABT, Ăgy a Vw csoportra szakosodott tuning cĂ©g idĂ©n sem adhatta Ă©s mint a kĂ©pek tanĂşsĂtják nem is adta alább. A svájci showra többek között szintĂ©n az R8 nyitott változatát választotta az ABT, azonban a piros-fekete sportautĂł ezĂşttal mĂ©g erõsebb lett, kereken 620 lĂłerõt teljesĂt.
Az ABT R8 GT S fantázia nĂ©vre hallgatĂł autĂł gyönyörĂ» piros festĂ©st kapott, mĂg a motorháztetõ közepĂ©t karbonba öltöztette a nĂ©met tuning cĂ©g. A lökhárĂtĂłk alá illesztett kötĂ©nyek, a szĂ©lvĂ©dõ ĂĽveg kerete Ă©s mĂ©g számos elem kĂ©szĂĽlt szĂ©nszálas mĂ»anyagbĂłl, amely jelentõsen segĂt csökkenteni a ingolstadti márka zászlĂłshajĂłjának sĂşlyát, amellett persze, hogy mĂ©g szĂ©p is. Az R8 Ăşj könnyĂ»fĂ©m felnikkel is bĂĽszkĂ©lkedhet, amelyek igĂ©ny szerint 19 Ă©s 20 colos kivitelben is elĂ©rhetõk. A piros-fekete dominancia tovább folytatĂłdik az autĂł belterĂ©ben is, amelyet szintĂ©n számos karbon kiegĂ©szĂtõvel dobott fel az ABT, amely tetten Ă©rhetõ pĂ©ldául a közĂ©pkonzolnál Ă©s az ajtĂłknál is.
A motorháztetõ alá nĂ©zve is hasonlĂłan kiválĂł munkát találunk, hiszen a teljesĂtmĂ©nykĂşra eredmĂ©nyekĂ©nt, melynek rĂ©sze a sport kipufogĂł rendszer is, 525-rõl 620 lĂłerõre sikerĂĽlt emelni az 5.2 literes, V10-es erõforrás teljesĂtmĂ©nyĂ©t. Az ABT által alaposan felpaprikázott R8 GT S Ăgy 3,6 másodperc alatt Ă©ri el a százas tempĂłt, mĂg vĂ©gsebessĂ©ge 320 km/h-ban korlátozĂłdik.A csomagot termĂ©szetesen egy a gyárinál komolyabb futĂłmĂ» teszi teljessĂ©.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!