Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Változó világ
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Elia: Elsõ tuningcsomag az új Renault Cliohoz
Tudomány és technológia Tudomány és technológia
Az amerikaiak többsége fizet az internetes tartalomért
FĂĽggetlen HĂ­rĂĽgynöksĂ©g   2010 December 31, Friday  

Az amerikai internethasználók csaknem kétharmada fizet az internetes tartalomhoz való hozzáférésért vagy azok letöltéséért.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Az amerikai internethasználók csaknem kétharmada fizet az internetes tartalomhoz való hozzáférésért vagy azok letöltéséért. A Pew Research Center csütörtökön közzétett felmérése szerint a megkérdezett amerikaiak 65 százaléka rendszeres fizet a zenék, filmek vagy újságcikkek eléréséért.

"Az internet élõ terjesztési csatornává vált az online tartalom számára" - áll az elemzésben, ami szerint nem igaz már, hogy az internethasználók csak az ingyenes tartalmat keresik. "Az emberek hajlandósága arra, hogy fizessenek az online anyagokért, hatalmas jelentõségû a médiavállalatok és a mûvészek számára" - írja az elemzés.

A felmérés szerint az internethasználók 33 százaléka fizetett már zenéért és ugyanennyien szoftverekért, 21 százalékuk vett már alkalmazást a mobiltelefonjára, vagy a számítógépére, 19 százalékuk pedig vásárolt már digitális játékot. A megkérdezettek 18 százaléka mondta azt, hogy fizetett már online cikkekért, míg 16 százalékuk videót vett meg, 15 százalékuk pedig csengõhangot.

A kutatás egyébként azt is kimutatta, hogy a fizetési hajlandóság és az internethasználók fizetése között párhuzam van: azokban a háztartásokban, ahol magasabb az egy fõre jutó jövedelem, gyakrabban hajlandóak pénzt adni az online tartalomért, mint azokban, ahol kevesebb a felnõtt korúak fizetése.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player