Bizonyára lĂ©teznek olyan fanatikusok, akiknek a világ egyik legjobb sportszedánja nem elĂ©g erõs, illetve nem elĂ©g egyedi. Nos a jelentõs kisebbsĂ©gnek a nĂ©met tuning cĂ©g, az Edo Competition kĂ©szĂtett egy tuning csomagot, mellyel mĂ©g impozánsabb a C osztály zászlĂłshajĂłja, a C63 AMG. A kizárĂłlag mĂ©regdrága gyöngyszemekre szakosodott Edo, jĂł tuning cĂ©g lĂ©vĂ©n rögtön az AMG által alaposan felpiszkált 6,3 literes V8-as erõmĂ»vet vette kezelĂ©sbe. A nagy lökettĂ©rfogatĂş erõforrás 457 lĂłereje Ă©s 600 Nm nyomatĂ©ka helyett az Edo Competition változat tulajdonosa 555 lĂłerõvel Ă©s 680 NewtonmĂ©ter nyomatĂ©kkal gazdálkodhat. A teljesĂtmĂ©nymutatĂłk javulását az Ăşjraprogramozott elektronikával, jobb gázlengĂ©st biztosĂtĂł sportkatalizátorokkal Ă©s Ăşj lĂ©gszĂ»rõkkel Ă©rt el a tuning cĂ©g.
A beavatkozásoknak köszönhetõen az Edo-nak sikerĂĽlt a gyári százas sprintet 4,3 mp-re faragnia, mĂg az elektronikus vĂ©gsebessĂ©g szabályozás eltávolĂtásával a brutális nĂ©gyajtĂłs akár 320 km/h-val is száguldhat.
Az Edo Competition nem emlĂti az autĂł kĂĽlsejĂ©t, de az biztos, hogy egy Ăşj 19 colos alufelni garnitĂşrával is ellátta a legerõsebb C osztályos Mercedest, melyet feketĂ©re festett a nĂ©met tuning cĂ©g. Az autĂł kiválĂł tapadásárĂłl pedig Michelin Pilot Sport Cup nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» gumiabroncsok gondoskodnak elõl 235/35, mĂg hátul 265/30-as mĂ©retben.
Az Edo Competition termĂ©szetesen nem feledkezett meg az gazdag milliomosok ĂzlĂ©sĂ©rõl sem, hiszen a C63 AMG belterĂ©t egyedi bõr kárpitok Ă©s kiegĂ©szĂtõk is dĂszĂtik.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!