Programajánló
J�nius 2024
H K S C P S V
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszú távra eldõl, az ország merre halad tovább
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Van ilyen
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Ezentúl Bugatti Veyronnal is üldözik a bûnt Dubaiban
Gazdaság, üzlet és pénzügy Gazdaság, üzlet és pénzügy
Továbbra is gáz van a Tigáz ügyfélszolgálatain
Független Hírügynökség   2007 February 20, Tuesday  

Továbbra sem csökken a sor a Tigáz ügyfélszolgálatain. A fogyasztók arra panaszkodnak, hogy nem tudják bediktálni a mérõórák állását, a szolgáltató viszont azt mondja, sokan indokolatlanul keresik meg õket.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
Salgótarjánban szerdától új munkatársakkal erõsítik meg a ügyfélszolgálatot, amit újabban biztonsági õrrel védenek - értesült a Független Hírügynökség.

Február 1-tõl 19-ig 167 979 hívás érkezett a hét megye gázellátását biztosító Tigáz Call Centerébe. Ez csak a mérõóra-állásokkal kapcsolatos hívások és sms-ek száma - közölte Szalainé Papp Erzsébet, a társaság közüzemi szolgáltatási igazgatója. Véleménye szerint ettõl kevesebb ügyfelüknek kellett volna ebben az idõben mérõóra-állást bediktálni. Elismerte: a vonalaik túlterheltek, általában foglaltak. A szolgáltató ugyan 36-ról 62-re növelte a hívásközpontokban dolgozók létszámát és délután háromról este hétre tolta ki a hívásfogadások idejét, mégsem tudnak megbirkózni a feladattal. Van aki 42 alkalommal próbálkozott sikertelkenül és harmadik napja áll sort a Tigáz-kirendeltségen, hogy bediktálja mérõórájának az állását.

A salgótarjáni ügyfélszolgálatra már biztonsági õrt állítottak, aki lakattal zárta minden egyes panaszos után az épületet védõ kerítés kapuját. A panaszáradat kezelésére pedig további két munkatársat küldenek szerdán a központból - közölte a közüzemi szolgáltatási igazgató.

A TIGÁZ Zrt. a napokban közleményben ismerte el, hogy ügyfeleinek egy része - technikai hiba következtében - nem a tényleges fogyasztásuknak megfelelõ összeget tartalmazó gázszámlát kapott kézhez.

Csaknem 43 ezer Tigáz-ügyfelet érintett az a technikai hiba, amely miatt 2007. január 24-25-én részükre nem a ténylegesen leolvasott mérõállás, hanem az elõzõ évi átlagfogyasztásuk alapján meghatározott becsült összeget számláztak. Tekintettel a tavalyinál sokkal enyhébb idõjárásra, a becsült számlák és a tényleges fogyasztás közti különbség jelentõs volt a számlák végösszegében.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player