Fejlesztõvé válnak a játékosok?
Munkatársunktól
2006 February 06, Monday
A játékfejlesztõ szakemberek, és maguk a kiadók is egyre nagyobb mértékben vonnák be a játékosokat a munkálatokba, és óriási, kihasználatlan erõforrásról beszélnek.
|
A mĂşlt hĂ©ten a tengerentĂşli játĂ©kipar prominens kĂ©pviselõi Los Angelesben gyĂ»ltek össze, hogy az Entertainment Gathering 2006 rendezvĂ©nyen megvitassák az ágazat elõtt állĂł kihĂvásokat, illetve az Ăşj elkĂ©pzelĂ©seket. Itt szĂłlalt fel Will Wright, a Sims-sorozat kĂ©szĂtõje, valamint J. Allard, a Microsoft Xbox csapatának elsõ embere, akik arra hĂvták fel a figyelmet, hogy maguk a játĂ©kosok könnyĂthetik meg a fejlesztõk dolgát. Allard Ă©s Wright egyetĂ©rtettek abban, hogy a játĂ©kosok a jövõben egyre nagyobb szerepet kapnak majd a tartalom kibõvĂtĂ©sĂ©ben. Ezt a lehetõsĂ©get szeretnĂ©k kihasználni, felismerve, hogy a vásárlĂłközönsĂ©g egy rĂ©sze igenis örömĂ©t leli az alkotásban, Ă©s idejĂ©t nemcsak egy játĂ©kon belĂĽl hajlandĂł erre fordĂtani, hanem kĂvĂĽlrõl is, Ăşj ötletekkel, saját anyaggal segĂtve a fejlesztõket. PĂ©ldakĂ©nt emlĂtettĂ©k Wright következõ darabját, amely a Spore (SpĂłra) nevet kapta: itt a fejlesztõk a játĂ©kosok által kreált világokat Ă©s városokat fogják megtölteni Ă©lõvilággal, lakosokkal Ă©s a hagyományos szerep kibõvĂtĂ©se egyĂ©b kiadĂłknál is hangsĂşlyt kap.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!