Fejlesztõvé válnak a játékosok?
Munkatársunktól
2006 February 06, Monday
A játékfejlesztõ szakemberek, és maguk a kiadók is egyre nagyobb mértékben vonnák be a játékosokat a munkálatokba, és óriási, kihasználatlan erõforrásról beszélnek.
|
A múlt héten a tengerentúli játékipar prominens képviselõi Los Angelesben gyûltek össze, hogy az Entertainment Gathering 2006 rendezvényen megvitassák az ágazat elõtt álló kihívásokat, illetve az új elképzeléseket. Itt szólalt fel Will Wright, a Sims-sorozat készítõje, valamint J. Allard, a Microsoft Xbox csapatának elsõ embere, akik arra hívták fel a figyelmet, hogy maguk a játékosok könnyíthetik meg a fejlesztõk dolgát. Allard és Wright egyetértettek abban, hogy a játékosok a jövõben egyre nagyobb szerepet kapnak majd a tartalom kibõvítésében. Ezt a lehetõséget szeretnék kihasználni, felismerve, hogy a vásárlóközönség egy része igenis örömét leli az alkotásban, és idejét nemcsak egy játékon belül hajlandó erre fordítani, hanem kívülrõl is, új ötletekkel, saját anyaggal segítve a fejlesztõket. Példaként említették Wright következõ darabját, amely a Spore (Spóra) nevet kapta: itt a fejlesztõk a játékosok által kreált világokat és városokat fogják megtölteni élõvilággal, lakosokkal és a hagyományos szerep kibõvítése egyéb kiadóknál is hangsúlyt kap.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!