Úton
A haragos zöld honában
ImageA Dolomitok között a nyár közepén is minden haragos zöld. Az esõ szinte mindennapos, a közel kétezres csúcsok között hamar összegyûlnek a felhõk. Négy napig viszont kánikula uralkodott Forni Avoltriban.
Filmes csereprogram Lengyelországban
Gyüjtemény
WebKozmo
Piczil Márta: Nem véletlen az õsi szereposztás
Égetõ Mária: örülök, hogy tehetem, ami a dolgom és amit szeretek
Relax
Futballmeccsen
Vidám képek
Úton Úton
SMS-ben Törökországból
Munkatársunktól   2005 March 11, Friday

Fiatal kollégánk arra vetemedett, hogy Törökországban ünnepli a március 15-ét. Hogy ne maradjon egyedül ezzel az élményével, naponta két, 180 karakternyi SMS-ben számol be kalandjairól. Ha a helyi szolgáltató engedi, fényképet is küld mobiljáról.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

2005. március 11.  18:53
Egy órát buszoztunk a városban, míg a szállóhoz értünk. Félelmetesen nagy. A személyzet elég kulturáltnak néz ki, bár azt még nem derítettem ki, hogy beszélnek-e valami európai nyelvet.
Majd igyekszem nem elkeveredni.

2005. március 11.  14:56
Már 26 órája úton vagyok. A török határon egy órát várattak. További egy óra múlva Isztambulba érünk.
Rám férne egy zuhany, meg valami meleg kaja... Az alvással viszont nem volt gond, mert mienk volt a hátsó ötös ülés, ahol végigfeküdtünk egymáson.
Az ország nem különösebben szép, de legalább nem olyan lepukkant, mint Bulgária volt.
Mindenfelé minareteket látni, és az autópálya is egész jó.
Úgy szeretnék már sétálni egy kicsit!

2005. március 12.  08:14
Tegnap éjjel megnéztük a Kék Mecsetet, az Obeliszket és a Hagia Sofiát, ma be is fogunk menni. Gondoltuk megnézzük a tengerpartot éjszaka, de egy boltos azt mondta veszélyes, ezért errõl végül letettünk.
Beszélgettünk egy Musztafa nevû tunéziaival sráccal, aki úgy itta üvegbõl a töményet, mintha muszáj lenne.

2005. márc 12.  18:41
Ma voltunk a kikötõben. Nagyon fújt a szél, de a hullámok szépek voltak. Láttunk egy félig elsüllyedt hajót, amit pár éve felejthettek ott.
A bódékban mindenféle halat és tengeri herkentyût lehet kapni. Egy vendéglõben ettünk kebapot, aztán egy másik helyen végre kaptunk bort is. A pincér, amikor mondtuk, hogy magyarok vagyunk, egybõl vágta, hogy Ferencváros!
A bazárban elõjött a klausztrofóbiám. Csak azért éreztem magam biztonságban mert négy haverommal voltam...

2005.március 13.  12:37
Épp Európa és Ázsia között hajózunk, ami a tegnapi rakizás után annyira nem annyira kellemes, de itt legalább nincsenak nyomulós utcai árusok.
A panoráma szép lenne, csak túl sok a lepukkant panel.

2005. március 14.  06:51
A csoporttársainkkal semmilyen kapcsolatot nem építettünk ki. Õk tizedannyit láttak és háromszor annyit aludtak, mint mi. Az alkudozás sem nagyon ment nekik, ahogy kiveszem a szavaikból. Nekünk viszont ez még a "Mekiben" is sikerült!
Tegnap belevetettük magunkat az éjszakai életbe. Hihetetlen, hogy még a discosok is is kint állnak az utcán és próbálják behívni az arra járókat. A vendéglõsök pedig egymásra licitálnak, hogy hol olcsóbb a sör. Az is kiderült, hogy nem csak rakiból, hanem más rövidbõl is kb. 1 decit adnak "kicsi" címen.
Ma esik az esõ, de legalább ez majd lemossa a sok szemetet az utcáról. úgyis csak a bazárig megyünk.

2005. március 14.  12:34
Sikerült beszereznünk a szükséges ajándékokat. Még azért párszor végig kellene menni a bazáron, hogy tudjak tájékozódni. Kezd elegem lenni abból, hogy németnek néznek.
Lassan indulunk Edirnébe megnézni a mecsetet, aztán pedig 2-kor haza. Tutira végig fogom aludni az utat.

2005. március 15. 12:34
Még Szerbiából, de már magyar hálózatról. Éjjel 3 órát várakoztattak a törökök minket. A bolgárok meg olyan alaposan átvizsgálták a csomagjainkat, mintha lenne mit elvinni tõlük
Már csak egy határ van hátra, örülök, hogy ilyen korán hazaérek, mert így legalább tudok tanulni a holnapi ZH-mra.

Gollowitzer Diána

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!

Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Gyûjtemény

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.