Átadták a MÁV új IT-helpdeskjét Budapesten
MTI
2014 February 28, Friday
(MTI) - Átadták a vasúti közlekedés informatikai mûködését támogató új IT-helpdesk ügyfélszolgálatot pénteken Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén.
|
(MTI) - Átadták a vasúti közlekedés informatikai mûködését támogató új IT-helpdesk ügyfélszolgálatot pénteken Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén.
Az avatási ünnepségen Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentõsége van a professzionális szintre emelt IT-helpdesknek, amely lehetõséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen mûködött vállalati IT-szolgáltatást most egy helyen alakították ki 10 millió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkezõ IT-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelõ több mint 20 ezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria mûködésével kapcsolatban. Fejes Sándor, a MÁV SZK vezérigazgatója elmondta: az elõzetes adatok alapján tavaly 300 millió forint adózás elõtti eredményt értek el úgy, hogy a korábbinál alacsonyabb díjon szolgáltatnak. Az idén, további árcsökkentés mellett, hasonló üzleti eredményt várnak, szolgáltatásaikkal a külsõ piacon is meg kívánnak jelenni.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!