A SEMA-shown számos különleges tanulmány és átépítés mutatkozik be, ezt már megszokhattuk, azonban amit az amerikai Bisimoto nevû cég mûvelt az igencsak hétköznapi autónak nevezhetõ Hyundai Elantra GT-vel, az valami elképesztõ. A Hyundai és a kaliforniai cég összefogásából valami fenomenális végeredmény született, legalábbis ami a lóerõkúrát illeti mindenképp.
A futurisztikus matrica design alatt ugyanis egy báránybõrbe bújt farkast találunk, amelynek 1,8-as erõforrása több mint 600 lóerõt (!!!) teljesít a meglehetõsen kiterjedt és professzionális motortuningnak köszönhetõen. Nem árt tudni, hogy az eredeti motor (1.8 MPI) mindössze 150 lóerõs és ezzel a agregáttal szerelt Elantra az öreg kontinensen nem is elérhetõ. Lássuk akkor, hogy a Bisimoto hogyan is érte el azt az elképesztõ, több mint négyszeres lóerõ növekedést. Kovácsolt hajtókar, nagyobb injektorok, egyedi vezérmûtengelyek és tömítések, valamint a legfontosabb hozzávaló, egy Turbonetics feltöltõ. A több mint 600 lovas motor szintén kihagyhatatlan alkatrészei az Arias kovácsolt dugattyúk, a méretes Spearco intercooler, valamint a versenyautókba szánt japán NGK Iridium gyertyák.
A Bisimoto természetesen cserélte a futómûvet, valamint a kuplungot is, hogy képesen legyen elviselni a négyszeres lóerõnövekedést. A brutális Elantra JNF bukókeretet is kapott, így a sofõr viszonylagos biztonságban érezheti magát. Egyszerûek, de mutatósak a 18 colos Buddy Club P1 Racing SF Challenge felnik, valamint a beltérben elhelyezett Bisimoto kagylóülések is. Egy biztos, ez az autó képes lenne meglepetéseket okozni a piros lámpánál:)
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!