A Honda elsõsorban a nagycsaládosokat célozta meg, amikor 2009 végén bemutatta Crosstourt. Maga az autó illeszkedik a Honda új arculatába, azonban érzelmeket talán kevésbé tud kiváltani, mint a japán gyártó többi modellje. Az autó hangsúlyos hûtõrácsa és vonalvezetése az, ami leginkább vonzza a tekintetet. A Crosstournak egyébként idén õsszel mutatkozik be az utódja, azonban ha lehet, az újdonság talán még kevésbé szemet gyönyörködtetõ, legalábbis véleményünk szerint.
Ezen változtatott az amerikai Vossen, amikor kezelĂ©sbe vette a lapĂtott kombi formájĂş Crosstourt. Az átalakĂtás a Vossenhez mĂ©ltĂłan elkĂ©pesztõen jĂłl sikerĂĽlt, ezzel a Hondával bizony nem lehet Ă©szrevĂ©tlen maradni a tömegben. A miami szĂ©khelyĂ» cĂ©g elõször is egy mutatĂłs optikai csomaggal kezdett, amely egy elsõ Ă©s hátsĂł toldatot, valamint mutatĂłs kĂĽszöböket tartalmaz.
Az aerodinamikai szett sem rossz, de ami igazán nagyot dob az autón az a Vossen specialitása, vagyis az ültetés és a felni. Az amerikai tuner természetesen a saját kollekciójából rakott a Crosstour alá, a választás pedig egy 5 ágú, 20 colos garnitúrára esett. A Vossen cserélte a gyári futómûvet is, a helyét pedig egy sportosabb egység vette, amely ha nem is durván, de a kellõ mértékben még terpeszt is. Talán nem túlzok ha azt mondom, hogy a Vossen kihozta a maximumot a Hondából.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!