A német MTM tuning cég nevének említésekor mindenki egyértelmûen a bivalyerõs Audikra asszociál. Nincs ez másként most sem, hiszen az MTM ezúttal is kitett magáért és az ingolstadti gyár egyik legimpozánsabb motorjához, a biturbó dízelhez, valamint az A6-hoz nyúlt.
Az MTM-rõl lévén szó a tuning természetesen a motornál kezdõdik. A német mérnökök örömmel vették kezelésbe a hazai eredetû V6-os egységet, amelyet alapos lóerõkúrának vetettek alá. Az eredetileg 313 lóerõs dízelmotor teljesítménye 381-re, míg a nyomaték 650 Nm-rõl 780 Newtonméterre növekedett. Az MTM mindezt a vezérlõelektronika átprogramozásával érte el, amelynek költsége 1800 euróra rúg, ha esetleg valaki meg szeretné vásárolni.
A németek persze kínálnak egy "szolidabb" verziót is a kevésbé duhaj sofõrök számára, amely 365 lóerõt és 760 Nm nyomatékot kínál. Véleményem szerint ez utóbbit nem érdemes választani, ugyanis csak száz euróval kerül kevesebbe. A 3 literes V6-os motor érdekessége egyébként, hogy az Audi SQ5 verziójában is megtalálható, azaz a sportverzióban. A kisebb SUV 5,1 másodpercet gyorsul a gyári dízellel.
Nagyobb teljesítményhez, nagyobb fékek is kellenek, jól tudja ezt a szabályt az MTM is, így kétféle fékrendszert is kínál a bivalyerõs A6 Avanthoz. A kisebbik csomag 380*34 mm-es tárcsákat és 8 dugattyús nyergeket tartalmaz 4900 euróért, míg a nagyobbik szett 405*36 mm-es tárcsákból áll és 6400 eurót kóstál.
Az MTM a légrugós futómûvet sem hagyta parlagon, hiszen az F-Cantronic ECU módosításával a vezetõ elõl 25, míg hátul 20 mm-es ültetést érhet el.
Végül, de semmiképp sem utolsó sorban a német tuningcég számos különbözõ alufelnit is kínál 18-tól egészen 20 colos méretig, 1730 eurótól egészen 5230 euróig.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!