Az eredmĂ©nyes szereplĂ©shez kĂ©t motor szĂĽksĂ©ges, hiszen idĂ©n már csak egy idõmĂ©rõ lesz, Ă©s az az 50 perc dönt a rajtsorrendrõl. Viszont, ha törtĂ©nik valami technikai problĂ©ma a motorral, nincs tartalĂ©k versenygĂ©p, ráadásul a rendelkezĂ©sre állĂł edzĂ©s idõ is adott, Ăgy a szerelĂ©seket, javĂtásokat is kapkodva kellene elvĂ©gezniĂĽk a mĂ©rnököknek, ami vagy belefĂ©r az idõbe, vagy nem.
De megtörtĂ©nhet az is, hogy Talma remek rajthelyet szerez, jĂłl teljesĂt a bemelegĂtõ edzĂ©sen is, azonban ezt követõen törtĂ©nik valami technikai problĂ©ma a motorral Ă©s a versenyen már nem tud rajthoz állni. Assenban pĂ©ldául Talma kĂ©t motorja kĂ©t kĂĽlönbözõ beállĂtással várt rá a boxban, hiszen egyszer vizes volt a pálya, egyszer száraz. Mint ismeretes, a verseny mĂ©g szárazon kezdõdött, majd eleredt az esõ Ă©s Gábornak volt lehetõsĂ©ge átĂĽlni a másik, elõre beállĂtott motorjára.
Õ ezt akkor azzal "hálálta meg", hogy visszament a pályára és megnyerte a versenyt. Mindez azonban egy motorral lehetetlen, pedig tudása, tapasztalata megvan hozzá.
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!