A rola versenyképtelen!
Én pl. franciában 10 vezetési óra alatt lenyomok 800-840 km.-t.
Erre a rola képtelen, nem beszélve a kötött pálya egyéb hátrányairól.
Mindenesetre a 43 fõút jelenlegi forgalmi helyzetéért felelõs politikust naponta 8 vezetési órában Sportcsarnok - Makó buszpályaudvar- Sportcsarnok közötti vezetésre ítélnék! Már 1971-ben (17 éves voltam!) a pálya szükségességérõl beszéltünk a Volánnál. Kevéske víz lefolyt azóta a Maroson
Szerintem meg nem (méregdrága) elkerülõút kellene ide, hanem kötelezõ RoLa! Persze nyilván azzal nem lehet annyit lenyúlni, mint egy új út építésével...
Biztos vagy te ebben?
Kiszámoltad, hogy mennyi vasúti pályát kéne építeni, mennyi RoLa kocsit és mozdonyt kéne venni hozzá?
Ez nem elkerülõ út, hanem a románia felé vezetõ (mostmár látszik, hogy) kulcsfontosságú útvonal! Viszont állítólag Becsey kicsit elkapkodta a véleményét. Hmm... Remélem tényleg...
Becsei Zsolt Európa Parlamenti képviselõ úgy látja, nem adottak még a munkáklatok elkezdésének feltételei sem, így az M43-as 2011 elõtt nem fog elkészülni.
Nem az volt az ígéret, hogy az idén elkezdik??? Legalább a 47-esig elkészülhetne...
Senki Se Nulla
2008-01-24 00:45: Becsey: M43 leghamarabb 2011-re
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!