Wow. Azt viszont nézze meg mindenki a gülledt szemeivel, hogy hol van a tábla a dugonics tér 11. szám elõtt! Ezek után kíváncsi vagyok, hogy ki adja ki a közterülethasználati engedélyeket, ha jelzõtábla telepítésrõl van szó! A kurv@annyát! Így én is meg birnám csinálni!
Székely László at http://
2004-10-22 16:30 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Nem érted. Azt mondom, hogy aki autót vezet, ha már leteszi egyszer valamiért a kocsiját, tuti nem kecskére ül, hanem buszozni fog. Ezzel arra akartam utalni, hogy aki egyszer rászokott és belekényelmesedett az autóhasználatba, az szent, hogy nem fog kerékpározni. Max. buszozni. Magyarul: a kerékpározás és a tömegközlekedés egymás komplementerei, kiegészítik egymást, de nem "vagy-vagy" jellegel, hanem "és" logikai kapcsolatban. Tehát ha minden utcában kerékpárút lenne se kerékpározna az emberek 98%-a esõben, hóban, fagyos hidegben. A tömegközlekedésnek ezért nem farkasa a kerékpározás. Sokkal inkább a túlzott autóforgalom. Például egy dugóba ugyanúgy beleragad a busz, meg a troli is, mint az autó! Aki azt a következtetést vonja le ebbõl ,hogy senkinek se legyen jó és mindenki álljon a dugóban és ne legyen kerékpárút és sáv, az hülye. A tömegközlekedés feltételeit rontó személygépjármû-felesleget egyszerûen ki kellene zárni a közlekdésbõl. Azért mégiscsak abszurd, hogy a tömegk. is tönkremennyen, a sok lusta és elkényelmesedett autós miatt!
Székely László at http://
2004-10-21 18:52 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-10-21 18:13)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
"(mert rokkant, mert 120 Kg csomagot szállít, mert nagybavásárlásra megy du., mert 12 helyre kell elmennie 8 óra alatt, mert influenzás, mert mit tudom én)"
"Talán nem a munkahelyüktõl egy köpésre laknak, a város nem épített ki HÉV-et, stb. ezért KÉNYSZERÛSÉGBÕL autóznak."
"De egy öltönyös fazontól ne várd el, hogy a..."
Azaz oda, hogy aki autózik, az
a) autó nélkül KÉPTELEN lenne meglenni
b) szegény áldozat
c) öltönyös
Az 100%, hogy az autóban ülõk mindegyike távolról sem sorolható ezekbe a kategóriákba. A személygépkocsi-használatot pártolók persze szeretik ezt így beállítani...
"Ha majd Szõregrõl, Tápéról, Dorozsmáról, Domaszékrõl, Tiszaszigetrõl, stb. lesz kényelmes, tiszta, télen fûtött, esetleg nyáron klimatizált, 10 percenként induló, 10 perces menetidõvel Szeged belvárosába repítõ tömegközlekedési járat, akkor az a sok autós átcsábítható lesz az olcsóbb, környezetgazdaságosabb megoldás felé."
Újszeged felõl addig biztos nem lesz ilyen, amíg az autósok miatt a 10 perces menetidõ az újszegedi ligettõl a Roosevelt térig tartó szakaszon jellemzõ. :-)
Másrészt miért lenne átcsábítható? Hiszen te magad írtad, hogy rokkant, 120 kg csomagot szállít, ... nem írom le újra az összeset, bárki elolvashatja.
Akkor hogy is van ez?
----------
"Tudom, hogy autóból kerékpárra nem lehet átültetni az embereket. Ezért nem félek, hogy a kerékpárutak felesztése a tömegközlekedést megöli."
Öööööö, ha nem autóból ül át, akkor mégiscsak a tömegközlekedésbõl fog, nem? (Van más lehetõség?)
Más kérdés, hogy ez legfeljebb a reggeli heringesdoboz effektust csökkenti, az elöléstõl nem kell tartani.