Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
A témakörbõl


Kevesebb, de kritikus tömeg
Kerékpárút... hálózat?
Critical Mass Szegeden
Critical Mass 2006 Szeged
Szegedi séta
Gurulj kerekeken Szegeden: görkorcsolya, gördeszka
Utolsó 7 beszólás


Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Magántanár
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Szeged problémái
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Színházi világnapi programok Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszú távra eldõl, az ország merre halad tovább
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Jelenlévõk
Bel�pettek:
Friss témák
Szeged
Pick Szeged 2011 nyártól
Universitas
Magántanár
Szeged még
Szeged problémái
Aki rátalál Szeged Nagy e-Könyvére...
Pick Sz. Kézilabda
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
J
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
2015-VB-Katar-Tippverseny
2014-Dánia-EB-Tippverseny
Tipp - 2013 VB Espana
Játi és Winetu nagy beszégetése a világról
Pick Szeged 2009 nyártól
2012-Férfi EB Tippverseny
2011.Jún. ANKÉT-szurkolói kérdések
PickFun
A PickFunok hivatalos fóruma
Sz. Beton Vizilabda
Szeged Beton vízilabda fórum
SzTE-Szedeák
Négy között az SZTE-SZEDEÁK
Sport még
A Loki 2009 BL mérkõzései
(ön)kormányzat
Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Politika még
Orbán Viktor teljhatalomra készül
Gazdaság
KSH: tovább csökkentek a reálbérek
Ami a többibe nem fér
Kétségbeesett anyuka
N�h�ny tov�bbi t�mak�r
Közlekedés: Önerõs
Kultúra: Zene
Kultúra: Számítógép
Kultúra: Események
Kultúra: Filmek
Kultúra: Újságok
Kultúra: Kultúra még
Jól-lét: Intim zóna
Jól-lét: Jól-lét még
Privát: Információ
F�RUM FRUM

Kezd�oldal | Sz�lk�vetett n�zet | S�g�
Keres�s:
Akt�v t�m�k az utols�
a legutols hozzszlsokat az rasztalra teheti - a legutols� hozz�sz�l�sokat az �r�asztalra teheti
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Közlekedés Önerõs Kerékpárút... hálózat?
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Szerz� Hozz�sz�l�s
Székely László
Egy hete küldtem el ezt a levelet Nyilas Péternek a Délmagyarba:

"Tisztelt Péter,

Azért kerestem meg önt, mert ön nyitott a kerékpározásra és azért, mert ha az újság szóba is hozza a kerékpározást, azt soha sem egy ökologiai megközelítésben teszi, hanem puszta forgalomtechnikai beavatkozásként. Soha sem olvastam még a Délmagyarban arról, hogy Szegeden milyen masszívan nõ a személygépjármû-állomány. Soha nem olvastam még a Délmagyarban arról sem, hogy ennek milyen súlyos környezeti, közérzeti, forgalmi következményei vannak. Légszennyezés, dugók ,amelyek a tömegközlekedés általános színvonalát is erõsen befolyásolja, balesetveszély, zsúfoltság, tumultus. Mindig az volt az érzésem, hogy a délmagyar összes ujságírója egytõl-egyig "mélyen együttérzõ autóstárs". Ezzel persze semmi baj nem lenne, de ez nem szabadna hogy átjöjjön a cikkeken, beszámolókon. Ugyanis nagyon sokan nem autóval közlekednek, hanem buszoznak, gyalogolnak, kerékpároznak. Szeretném a túlzott motorizációra felhívni a város figyelmét, ezért fordultam önhöz október elején megjelentetett ajánlásunkkal, melynek részei:
1. Bevezetés: környezetvédelem a városban
2. Környezetvédelem és közlekedéspolitika Szegeden
3. Szeged személygépjármû-állományának változása és következményei
4. Motivációvizsgálat – kerékpározás
5. Akcióterv
6. Konkrét "

A válasz várat magára... pedig a telefonszámomat is megadtam neki.
Székely László at http://
2004-10-28 19:57 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Egy hete küldtem el ezt a levelet Nyilas Péternek a Délmagyarba:

"Tisztelt Péter,

Azért kerestem meg önt, mert ön nyitott a kerékpározásra és azért, mert ha az újság szóba is hozza a kerékpározást, azt soha sem egy ökologiai megközelítésben teszi, hanem puszta forgalomtechnikai beavatkozásként. Soha sem olvastam még a Délmagyarban arról, hogy Szegeden milyen masszívan nõ a személygépjármû-állomány. Soha nem olvastam még a Délmagyarban arról sem, hogy ennek milyen súlyos környezeti, közérzeti, forgalmi következményei vannak. Légszennyezés, dugók ,amelyek a tömegközlekedés általános színvonalát is erõsen befolyásolja, balesetveszély, zsúfoltság, tumultus. Mindig az volt az érzésem, hogy a délmagyar összes ujságírója egytõl-egyig "mélyen együttérzõ autóstárs". Ezzel persze semmi baj nem lenne, de ez nem szabadna hogy átjöjjön a cikkeken, beszámolókon. Ugyanis nagyon sokan nem autóval közlekednek, hanem buszoznak, gyalogolnak, kerékpároznak. Szeretném a túlzott motorizációra felhívni a város figyelmét, ezért fordultam önhöz október elején megjelentetett ajánlásunkkal, melynek részei:
1. Bevezetés: környezetvédelem a városban
2. Környezetvédelem és közlekedéspolitika Szegeden
3. Szeged személygépjármû-állományának változása és következményei
4. Motivációvizsgálat – kerékpározás
5. Akcióterv
6. Konkrét "

A válasz várat magára... pedig a telefonszámomat is megadtam neki.
Székely László at http://
2004-10-28 19:51 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Egy hete küldtem el ezt a levelet Nyilas Péternek a Délmagyarba:

"Tisztelt Péter,

Azért kerestem meg önt, mert ön nyitott a kerékpározásra és azért, mert ha az újság szóba is hozza a kerékpározást, azt soha sem egy ökologiai megközelítésben teszi, hanem puszta forgalomtechnikai beavatkozásként. Soha sem olvastam még a Délmagyarban arról, hogy Szegeden milyen masszívan nõ a személygépjármû-állomány. Soha nem olvastam még a Délmagyarban arról sem, hogy ennek milyen súlyos környezeti, közérzeti, forgalmi következményei vannak. Légszennyezés, dugók ,amelyek a tömegközlekedés általános színvonalát is erõsen befolyásolja, balesetveszély, zsúfoltság, tumultus. Mindig az volt az érzésem, hogy a délmagyar összes ujságírója egytõl-egyig "mélyen együttérzõ autóstárs". Ezzel persze semmi baj nem lenne, de ez nem szabadna hogy átjöjjön a cikkeken, beszámolókon. Ugyanis nagyon sokan nem autóval közlekednek, hanem buszoznak, gyalogolnak, kerékpároznak. Szeretném a túlzott motorizációra felhívni a város figyelmét, ezért fordultam önhöz október elején megjelentetett ajánlásunkkal, melynek részei:
1. Bevezetés: környezetvédelem a városban
2. Környezetvédelem és közlekedéspolitika Szegeden
3. Szeged személygépjármû-állományának változása és következményei
4. Motivációvizsgálat – kerékpározás
5. Akcióterv
6. Konkrét "

A válasz várat magára... pedig a telefonszámomat is megadtam neki.
Székely László at http://
2004-10-28 19:41 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Szeretnék látni egy alábontott listát, hogy miért éppen "ott" és "úgy" akarják megvalósítani a "Szeged Híd u. - Széchenyi tér - Károlyi u. - Mikszáth K. u. kerékpárút kialakítását".
Székely László at http://
2004-10-28 19:35 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
Kalmárék produkciójáról megírtam a véleményem a Dovi által javasolt fórumban ( http://forum.szegedvaros.hu/viewtopic.php?t=564 ).

Ott elolvashatjátok, annyival kiegészíteném, amit magánban már megírtam a Csemetének is, hogy a baleseti statisztika valamiért kimaradt a részletes petíciójukból.

Vajon miért?

Nem támasztaná alá az "életveszélyesezést"...?

A Mikszáthos összeköttetés tényleg nem fog most még létrejönni (úgy tudom), késõbb viszont ott is sávként megy majd tovább a Mars tér felé (?).
2004-10-28 19:18 (El�zm�ny: Vandor, 2004-10-28 15:08)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Van egy olyan érzésem, hogy valaki megterveztette drága pénzért egy tervezõ céggel a kérdéses szakaszt és most, hogy ne kelljen kidobni, kvázi újabb tervet készíttetni - bár nem láttam a Vár u. alternatívát - ezért kivitelezik. Sajnálatos. Fõleg, hogy nem igazán volt errõl szakmai egyeztetés, vagy lakossági fórum.
Székely László at http://
2004-10-28 19:04 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Van egy olyan érzésem, hogy valaki megterveztette drága pénzért egy tervezõ céggel a kérdéses szakaszt és most, hogy ne kelljen kidobni, kvázi újabb tervet készíttetni - bár nem láttam a Vár u. alternatívát - ezért kivitelezik. Sajnálatos. Fõleg, hogy nem igazán volt errõl szakmai egyeztetés, vagy lakossági fórum.
Székely László at http://
2004-10-28 18:58 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
+1:
- A sávok virtuális védõhatása tovább csökken az oldalirányú csatlakozó forgalom megjelenésével. (ami a hídon szintén nincs.)

További probléma, hogy nem köthetõ össze a Mikszáth Kálmán utcai valódi kerékpárúttal.
Székely László at http://
2004-10-28 18:54 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Nagyjából igaza is van. Nem egyirányú útszakaszon kerékpársáv létesítése azért sem célszerû, mert
- nem nyit újabb kerékpározható irányokat (amely akkor elõny, ha pl elõzõleg egyirányú volt az útszakasz, lásd Feketesas u.)
- nem növeli a kerékpárosok biztonságérzetét, hiszen az út szélén megálló nagy számú és méretû jármû miatt a sáv virtuális védõhatása a nullára csökken(a hídon ez azért mûködik, mert ott sem tömegk. sem személygépjármû nem áll meg) Ezért nem érdemes megállókon keresztülvezetni a kerékpársávokat
- nem nevezhetõ kerékpárútnak, ezért a városi kerékpárút-gerinchálózat részeként sem értelmezhetõ. Hiába nevezik kerékpárútnak, ettõl ezek csak sávok maradnak.

Ezért valóban pénzkidobás az elõirányzott 11 millió forint. Hiszen ahol sávokat festenek fel, ott eddig is lehetett kerékpározni. Valódi látszat megoldás lenne. Egyetlen haszna a Széchenyi tér sarkán az egy utcányi, jelenleg egyirányú szakasz feloldása a kerékpárosok elõtt.
Székely László at http://
2004-10-28 18:50 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Vandor

Kalmár Ferenc képviselõ, a KDNP és a MKDSZ részérõl határozottan elutasítja a Híd utcában tervezett kerékpárutat, amelyet egy csíkkal jelölnének ki az úttesten, mert ezt a megoldást látszat intézkedésnek tartja és a biciklisek számára egyenesen életveszélyesnek ítéli
2004-10-28 15:08 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Közlekedés Önerõs Kerékpárút... hálózat?



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Fórum



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player