Nem, az általános álláspont az, hogy 50-50%-ban kell hirdetési és elõfizetõi (árus) bevételnek lenni a normális mûködéshez. Ez nyugaton magasabb, már ami a hirdetési bevételeket illeti.
Én nem a hirdetési piac értékarányos hirdetési díjairól, hanem a Friss Újságról igyekeztem képet kapni. Ezek szerint nem vitatkozik azzal az állítással, hogy irreálisak a hirdetési díjaik. Ugyanakkor arra sem tud válaszolni, hogy milyen példányszámban nyomják majd a melléklettel együtt megjelenõ újságot. Akkor hogyan kínálják azokat a hirdetõiknek? Talán úgy, hogy majd nyomunk belõle annyit, amennyire futja, de hasznunk azért legyen rajta?! Ez kimondottan vicces!
Patikus
2004-11-26 10:39 (El�zm�ny: Papp Csaba, 2004-11-26 10:26)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Képes lehet egy napi hírújság csak hírdetésekbõl és reklámokból fenntartani magát? Hol az a határ ami már a jóízlés, vagy vagy az informativitás kárára megy?
eriol
2004-11-26 10:36 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!