A lopásokat most is csinálják ezerrel.Annyi még az adósság,hogy az adó már nem biztos,hogy futja a törlesztéseket!Ebbül épülhetne valami?Egy nagy francokat...
ataqam
2004-08-30 17:42 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-08-30 14:34)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
2006-ban legkésõbb úgyis kormányváltás lesz, úgyhogy szerintem már 2008-ra meglesz az 1000 is! :-)
Vagy attól félsz, hogy 2020-ig még visszajönnek a balsik és amit raktatok délig, lebontják estére? Vagy ami még rosszabb, amit lebontanak, el is lopják? :-))
ata! Arról számolj be, az Orbán-Torgyán polgár kormány hány kilómétert fejezett be? Merthogy 2 évig egyetlen kilóméterbe sem fogtak bele. Meg azt is ígérték, hogy ingyenes lesz az M5-ös, és mégsem lett. szevasz
szevasztavasz
2004-08-30 14:14 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
"Ám az M5-ös azt követõen egy ideig - talán egy, talán több évig - nem épül tovább a röszkei határállomásig. Jelenleg annyi biztos, hogy az elkészülõ szakasz végpontja Kiskundorozsma mellett, az úgynevezett északi csomóponton lesz. Ám, ha nem épül elkerülõ út, akkor a sztráda forgalma egy ideig ugyanúgy keresztülhaladni kényszerül a városon, ahogyan a jelenlegi 5-ös úté."
Jó reggelt! Erre most jutott az újságíró, vagy csak most kellett valamiért ezt bedobnia?
"Szegediek! Szeressétek Géczi József Alajost, aki segít kétszer elkölteni az adófizetõk pénzét ugyanannak a problémának a megoldására!"
Ezek után jó lenne, ha legalább magában tisztázná, hogy egy fél Viagrát vett be, és csak b...ogatni tud, vagy mi van?
Az autópálya nem oldja meg, de ne építsünk elkerülõ utat se, mert az dupla pénzköltés. Akkor szerinte mégis megépül rövidesen az autópálya további szakasza is, és az elején hazudott a cikknek, vagy a végén próbál meg hangulatot kelteni?
"a szerbiai tranzitforgalomról nem is beszélve"
Ha igazi újságíró lenne, és nem kókler, akkor egyrészt tudná, hogy a szerbiai tranzit ma már kisebb, mint a romániai és akkor nem a nyugati, hanem az északi elkerülõ ügyét feszegetné. Pl. azt, hogy hiába épül meg akár még a Tisza-híd is, az út akkor sem tudja betölteni a funkcióját, hiszen a Tápai-rét szélén véget ér. Annak Makóig, de minimum Marosleléig meg kell lennie, hogy forgalomelvezetõ hatása legyen.
2004-08-27 15:17 (El�zm�ny: Kulik László, 2004-08-26 06:34)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!