Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
A témakörbõl


Kevesebb, de kritikus tömeg
Kerékpárút... hálózat?
Critical Mass Szegeden
Critical Mass 2006 Szeged
Szegedi séta
Gurulj kerekeken Szegeden: görkorcsolya, gördeszka
Utolsó 7 beszólás


Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Magántanár
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Szeged problémái
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Színházi világnapi programok Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Jelenlévõk
Bel�pettek:
Friss témák
Szeged
Pick Szeged 2011 nyártól
Universitas
Magántanár
Szeged még
Szeged problémái
Aki rátalál Szeged Nagy e-Könyvére...
Pick Sz. Kézilabda
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
J
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
2015-VB-Katar-Tippverseny
2014-Dánia-EB-Tippverseny
Tipp - 2013 VB Espana
Játi és Winetu nagy beszégetése a világról
Pick Szeged 2009 nyártól
2012-Férfi EB Tippverseny
2011.Jún. ANKÉT-szurkolói kérdések
PickFun
A PickFunok hivatalos fóruma
Sz. Beton Vizilabda
Szeged Beton vízilabda fórum
SzTE-Szedeák
Négy között az SZTE-SZEDEÁK
Sport még
A Loki 2009 BL mérkõzései
(ön)kormányzat
Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Politika még
Orbán Viktor teljhatalomra készül
Gazdaság
KSH: tovább csökkentek a reálbérek
Ami a többibe nem fér
Kétségbeesett anyuka
N�h�ny tov�bbi t�mak�r
Közlekedés: Motorizált
Közlekedés: Önerõs
Közlekedés: Közlekedés még
Kultúra: Zene
Kultúra: Események
Kultúra: Filmek
Kultúra: Újságok
Kultúra: Kultúra még
Jól-lét: Intim zóna
Privát: Információ
F�RUM FRUM

Kezd�oldal | Sz�lk�vetett n�zet | S�g�
Keres�s:
Akt�v t�m�k az utols�
a legutols hozzszlsokat az rasztalra teheti - a legutols� hozz�sz�l�sokat az �r�asztalra teheti
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Közlekedés Önerõs Kerékpárút... hálózat?
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Szerz� Hozz�sz�l�s
Székely László
Sokan választják valószínûleg a Feketesas utcát a körút helyett. De miért kell megvonni a lehetõséget azoktól, akik nem félnek a forgalomtól és bírják az ottani zöldhullám ritmusát?

Erre lenne egy ötletem: a kerékpáros számára behajtani tilos táblát ki lehetne cserélni a következõre:
13. § d)
"Kötelezõ legkisebb sebesség":
a tábla azt jelzi, hogy az úton legalább a táblán megjelölt sebességgel kell haladni - kivéve ha ez a sebesség az út-, a forgalmi, az idõjárási vagy a látási viszonyok miatt a személy- és vagyonbiztonságot veszélyeztetné; a jelzõtábla hatályát csak a "Kötelezõ legkisebb sebesség vége" tábla oldja fel;

Ezt ritkán alkalmazzák, de szerintem a kiskörúton pont kapóra jön! Aki 40-nel bicajozik, az nem fogja vissza a forgalmat, még akkor sem, ha a sáv közepén tép.
Székely László at http://
2004-11-10 19:41 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Sokan választják valószínûleg a Feketesas utcát a körút helyett. De miért kell megvonni a lehetõséget azoktól, akik nem félnek a forgalomtól és bírják az ottani zöldhullám ritmusát?

Erre lenne egy ötletem: a kerékpáros számára behajtani tilos táblát ki lehetne cserélni a következõre:
13. § d)
"Kötelezõ legkisebb sebesség":
a tábla azt jelzi, hogy az úton legalább a táblán megjelölt sebességgel kell haladni - kivéve ha ez a sebesség az út-, a forgalmi, az idõjárási vagy a látási viszonyok miatt a személy- és vagyonbiztonságot veszélyeztetné; a jelzõtábla hatályát csak a "Kötelezõ legkisebb sebesség vége" tábla oldja fel;

Ezt ritkán alkalmazzák, de szerintem a kiskörúton pont kapóra jön! Aki 40-nel bicajozik, az nem fogja vissza a forgalmat, még akkor sem, ha a sáv közepén tép.
Székely László at http://
2004-11-10 19:31 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Sokan választják valószínûleg a Feketesas utcát a körút helyett. De miért kell megvonni a lehetõséget azoktól, akik nem félnek a forgalomtól és bírják az ottani zöldhullám ritmusát?

Erre lenne egy ötletem: a kerékpáros számára behajtani tilos táblát ki lehetne cserélni a következõre:
13. § d)
"Kötelezõ legkisebb sebesség":
a tábla azt jelzi, hogy az úton legalább a táblán megjelölt sebességgel kell haladni - kivéve ha ez a sebesség az út-, a forgalmi, az idõjárási vagy a látási viszonyok miatt a személy- és vagyonbiztonságot veszélyeztetné; a jelzõtábla hatályát csak a "Kötelezõ legkisebb sebesség vége" tábla oldja fel;

Ezt ritkán alkalmazzák, de szerintem a kiskörúton pont kapóra jön! Aki 40-nel bicajozik, az nem fogja vissza a forgalmat, még akkor sem, ha a sáv közepén tép.
Székely László at http://
2004-11-10 19:22 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Székely László
Sokan választják valószínûleg a Feketesas utcát a körút helyett. De miért kell megvonni a lehetõséget azoktól, akik nem félnek a forgalomtól és bírják az ottani zöldhullám ritmusát?

Erre lenne egy ötletem: a kerékpáros számára behajtani tilos táblát ki lehetne cserélni a következõre:
13. § d)
"Kötelezõ legkisebb sebesség":
a tábla azt jelzi, hogy az úton legalább a táblán megjelölt sebességgel kell haladni - kivéve ha ez a sebesség az út-, a forgalmi, az idõjárási vagy a látási viszonyok miatt a személy- és vagyonbiztonságot veszélyeztetné; a jelzõtábla hatályát csak a "Kötelezõ legkisebb sebesség vége" tábla oldja fel;

Ezt ritkán alkalmazzák, de szerintem a kiskörúton pont kapóra jön! Aki 40-nel bicajozik, az nem fogja vissza a forgalmat, még akkor sem, ha a sáv közepén tép.
Székely László at http://
2004-11-10 19:15 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
kozlekedo
Köszönöm! De meg szeretném jegyezni, hogy a kerékpáros forgalom (ami jó), az mennyiséget is jelent. Tehát, ha generálom, akkor azt érem el, hogy több kerékpáros fog közlekedni. Egyébként meg tényleg beszéljünk magyarul.
kozlekedo
2004-11-10 09:37 (El�zm�ny: envagyoken, 2004-11-09 16:16)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
envagyoken

OFF
Tényleg idegen: szerintem minõséget (jó), nem lehet generálni, legfeljebb mennyiséget. L. még: forgalmat generál (sokszoroz) a vírus, a program generálja (szüli, alkotja) a kódot... Ha valami jó, támogatni kell... Egy nyelvhasználó a sok közül.
OFF
envagyoken
2004-11-09 16:16 (El�zm�ny: kozlekedo, 2004-11-08 16:01)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
A te figyelmed is felhívnám rá, hogy IDÉZTEM egy jó hónappal korábbi hozzászólásomból!

Arra is, hogy akkor rosszul írtam, nem hetente, hanem inkább két-háromhetente EGYSZER járok arra.

Ami a sáv közepét illeti, részben persze igazad van. De a kiskörút új részén erre kevesebb szükség van, hiszen itt még az út széle sem kráteres. Az is igaz, hogy ha egy olyan szintû kerékpáros önértékelés lenne minden kerekezõben amilyen nincs, akkor lehetne engedélyezni ott, a Feketesas utcával párhuzamosan a kerékpározást. Mert akkor tényleg az menne ott, aki nem 12-vel tökörészik a sáv közepén, hanem 20-30-cal a szélétõl 50 cm-re nyílegyenesen.

Most ez valóban nem teljesül(ne). Lehet, hogy soha nem is fog.

Ami az autózást illeti, haladok vele, de a rutinpályán még nem kell kerékpárosokat elõznöm. Rövidesen eljön majd az ideje ennek is, ne félj. De attól se, hogy alapjaiban változik majd a véleményem.
2004-11-09 09:15 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
messzegedi
"De miért kell megvonni a lehetõséget azoktól, akik nem félnek a forgalomtól és bírják az ottani zöldhullám ritmusát?"

Újra és újra elcsodálkozom, hogy tudsz ilyen nehézfejû lenni Gábor. Többek között ezért is jó, hogy tilos ott kerékpározni, és remélem jut arra rendõr, hogy a magadfajta kõkobakú bringásokat néhány megfelelõen kitöltött csekkel végül is a szabályok betartására bírja.

Ami a sávon belüli szabványos elõzést illeti: a kerékpárosok elõszeretettel járnak a sáv közepe táján és nem a szélén. Az autós meg próbálja megelõzni õket, ha bírja. Ha összejön akkor meg az oldaltávolság miatt anyázik a bringás.

P.S.: úgy érzem nem haladsz jól nyáron vállalt tanulmányaiddal, mert lassan árnyalódik a véleményed. Még mindig csak a kerékpáros szemszögébõl látsz mindent.
messzegedi at http://
2004-11-08 23:47 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
A ma délutáni második hozzászólásommal kapcsolatban el kell mondanom valamit:

este felhívott Molnár B. Imre (mert õ volt az az újságíró; Patikus, egyre valószínûbb, hogy õ tényleg létezõ személy ;-) ), hogy egyeztesse velem a megjelenõ szöveget, mivel most készül a cikke. Ezúttal még azt is elhiszem, hogy a délutáni beírásom és az esti telefonja között nincs kapcsolat! A "még csak egy hónap" különben is igazságtalan volt vele szemben (szmájlival is), hiszen azért a hathavi elcsúsztatásért nyilván nem õ a felelõs. Köszönöm továbbá, hogy utánajárt az elérhetõségemnek, miután az e-mail címem átmenetileg használhatatlanná vált.

Ez korrekt magatartás volt!

Amit elmarasztalót írtam az utóbbi idõben a Délmagyarral kapcsolatban, az leginkább a Kapcsolatok oldalra (és annak szerkesztõjére) vonatkozott. Ebbõl is látszik, hogy nem szabad általánosítani!
2004-11-08 21:54 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-11-08 15:07)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
Varga, te folyamatosan kötözködsz velem. :-) (Direkt nem demagógot írok, egyrészt mert ez nem lenne most jó kifejezés, másrészt mert kérted.)

Az elsõhöz: azt írtam, "akik nem félnek a forgalomtól". Te erre a "pár kerekezõ" halálfélelmével jössz. Most megint magyarázzak óvodás szinten? Aki a hídon is félt, mehet a Feketesas utcán.

A másodikhoz: szerintem hasonló állapotban van mind. Való igaz, sokszor elnézem pl. a Fõ fasoron a kerékpárúttal párhuzamos járólapos járdát, és épp ezért ott nem is csöngetek rá azokra a gyalogosokra, akik a kerékpárúton mennek. De összességében: egy kerékpáros aktivista miért pont a gyalogutak és úttestek állapotának javításáért emeljen szót? Azok is fontosak, akik azokon járnak, lobbizzanak értük. Nem fogom leszólni õket!
2004-11-08 21:44 (El�zm�ny: Varga, 2004-11-08 16:17)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Közlekedés Önerõs Kerékpárút... hálózat?



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Fórum



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player