A feluljaro azonkivul hogy csunya, velemenyem szerint daradja 50 millios nagysagrendu beruhazast jelentene. Azt reklamokbol nem lehet finanszirozni. A sok tabla csak meg csunyabba tenne. Az aluljaro meg meg dragabb. Igaz viszont, hogy otletem nekem sincsen. Talan ha a buszok befordulnanak a Tesco ele mindket iranybol, akar egy kiterobe. Nem tudom hogy az a parkoloresz ki van-e hasznalva, ami a koruthoz van kozel. Igy biztos le lehetne szerelni par lampat. A gyalogosokat meg a zebrahoz kellene kenyszeriteni.
peterfield at http://
2000-12-15 22:38 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
En azon tunodtem el a minap a Tesconal, a zoldet varva, hogy mi a feneert nem lehet egy feluljarot tenni a buszmegallo melle?? A buszrol leszallo emberek 90%-a a busz hatuljahoz siet, es atrohan a Tesco-hoz, forgalom ide vagy oda... Valoszinuleg a troli, es egyeb villanyvezetekek nem vennek jo neven a feluljarot, de hatha... A szakemberek majd megoldjak.Raadasul penzt se kellene aldozni ra, mert a feluljaro oldala kivalo reklamfelulet, az oda reklamot elhelyezo ceg fizethetne a koltsegeket.Ezt lehetne adott delta x tavolsagonkent ismetelni a Rokusi/Makkoshazi korut menten a sok gyalogatkelohely helyett...Na, valaki megvalositja???
Andrys at http://
2000-12-15 22:05 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Valószínu hogy megoldódna a gyalogosok "birka módjára" történo közlekedése ha a rendorök oket is megbüntetné minimum 10e Ft-ra a kresz szabályok áthágása miatt úgy mint az autósokat! Sok gyalogos elütés amiatt vam mert tényleg úgy közlekednek mint a birkák! Nem pedig az autós hibájából!! Ez ugyanúgy vonatkozik a biciklisekre is! Vajon miért különbek a gyalogosok és a biciklisek?? Vagy legyalábbis miért hiszik azoknak magukat?
DDL at http://w3.swi.hu/clearvoice
2000-12-13 15:28 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
kedves egerke, sokmindenben egyetertek az altalad leirtakkal, de hat azert a megis csak egy kicsit komolytalan megoldas, hogy lepten-nyomon gyalogatkelot epitenek egy gyorsforgalminak (gondolt, hitt) utra. en ugy gondolom (masok is irtak mar ebben vagy masik topicban ilyesmit), hogy a kreszt a gyalogosoknak is ismerni kell es be is kell tartani. a "birkamodra" kozlekedo gyalogosok ellen pedig feltalaltak a keritest es hasonlo atkelesi akadalyokat (ezekkel a fent emlitett elolenyekhez hasonloan terelhetove valnak valamennyire (mert azert a dedikek atverekszik magukat barmilyen akadalyon ha arra rovidebb). regebben volt az alt.iskolaban kozlekedesismeret "tantargy" meg a tv-ben "stop! kozlekedj okosan". kar hogy ezek kivesztek, eppugy mint minden egyeb szabalyos kozlekedest tanito propaganda.igy nincs mit csodalkozni azon, hogy nem javul, hanem inkabb romlik a helyzet. valakinek vegre ra kene jonnie arra, hogy evi 1-2 kozlekedesbiztonsagi nap es bemutato keves. vagy folyamatosan tanitjak gyerekkortol kezdve erre az embereket, vagy szaporodni fognak a halalos balesetek ...
messzegedi at http://
2000-12-12 20:51 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Én csa annyit szeretnék hozzátenni, és nem a forráspontot szeretném fokozni, hogy a Tesco elott valóban lassítja a forgalmat a lámpa, DE! és ezen van a hangsúly !!! Kezdjük a Tesconál, amit a jelen pillanatban ki tudtam szurni az építkezésbol. A Tescoval szemben levo autóbuszmegállót, elobbre helyezik, az elso lámpa elé. A Déltáv-nál, pontosabban a Déltáv, és a Csongrádi közé is építenek, egy jelzolámpás gyalogátkelot, és a Penny marketnél is építenek, még egy lámpás gyalogátkelot. Nem vagyok teljesen abba biztos, hogy ez csak a tervezok fejében megszületett hülye ötlet. Az idén volt, amikor a Penny-nél volt a halálos gyerekbaleset, a Tesconál pedig ido kérdése, hogy mikor következik be. A Pennytol, a Tescoig, folyamatos gyalogátkelot kellene felfestetni, mert a gyalogosok mennek mint a "birkák" és már nem tudnak mit csinálni mint hogy gyalogátkelot építenek. Persze ennek vannak hátrányos oldalai. De olyat még nemtaláltak ki, ami mindenkinek jó.
egérke at http://
2000-12-12 20:14 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
A körforgalom szerintem terhelt keresztezodésekben folyamatossá tudja tenni a haladást, így a Csillag térnél okés. Indokolatlan viszont a kis forgalmú csomópontokon. Rövideden mondva egyetértek az elottem szólókkal. Ami a Rókusi körúton történik az viszont az ésszerusítés paródiája! Imádom azt az ötletet, hogy lekövezik a buszmegállót, ezzel elkerülheto az aszfalt nyári hepehupásodása, de azok a kanyarodósávnak csúfolt ívtelen és keskenyke bovítések!! Az ötös troli a kanyarodás ívéhez szükséges utat nem találja meg benne, még eddig is ciki volt, ha egy másik troli, vagy egy teherautó próbált a Vértói útról a körútra hajtani. Nem fogják használni csak személyautók. Ha már hozzányúltak nem lehetett volna azokat a felsovezeték-tartó oszlopokat egy-egy méterrel beljebb építeni? Lett volna normális kanyarodósáv, normális ívvel ésatöbbi. A látványról nem is beszélve, úgy néz ki az út, mint egy agyonreparált kabát. Nem beszélve arról, hogy a bicikliutak emiatt nagy nyolcasgyárak lettek. Tartsa valaki sznobnak a szegedi népet, hogy alföldre hegyibiciklit vesz duplafalú felnivel! Szégyen és gyalázat, de masszív kerekekre van szükség, különben lehet havonta centíroztatni. Csak így tovább a toldómunkálatokkal Uraim, csak így tovább!
zsolt at http://
2000-12-12 14:12 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!