Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
A témakörbõl


MDM RÁDIÓ
RE
Jogosítvánnyal,de tudatlanul...
Agyament közlekedés-átalakítás
Amit az autópálya építésrõl tudni kell
A "tõke" sebességet mérne
Becsey: M43 leghamarabb 2011-re
Utolsó 7 beszólás


Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Magántanár
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Szeged problémái
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Jelenlévõk
Bel�pettek:
Friss témák
Szeged
Pick Szeged 2011 nyártól
Universitas
Magántanár
Szeged még
Szeged problémái
Aki rátalál Szeged Nagy e-Könyvére...
Pick Sz. Kézilabda
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
J
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
2015-VB-Katar-Tippverseny
2014-Dánia-EB-Tippverseny
Tipp - 2013 VB Espana
Játi és Winetu nagy beszégetése a világról
Pick Szeged 2009 nyártól
2012-Férfi EB Tippverseny
2011.Jún. ANKÉT-szurkolói kérdések
PickFun
A PickFunok hivatalos fóruma
Sz. Beton Vizilabda
Szeged Beton vízilabda fórum
SzTE-Szedeák
Négy között az SZTE-SZEDEÁK
Sport még
A Loki 2009 BL mérkõzései
(ön)kormányzat
Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Politika még
Orbán Viktor teljhatalomra készül
Gazdaság
KSH: tovább csökkentek a reálbérek
Ami a többibe nem fér
Kétségbeesett anyuka
N�h�ny tov�bbi t�mak�r
Közlekedés: Motorizált
Közlekedés: Önerõs
Közlekedés: Közlekedés még
Kultúra: Események
Kultúra: Filmek
Kultúra: Újságok
Kultúra: Kultúra még
Jól-lét: Intim zóna
Privát: Pick Szeged zárt fórum
Privát: Információ
F�RUM FRUM

Kezd�oldal | Sz�lk�vetett n�zet | S�g�
Keres�s:
Akt�v t�m�k az utols�
a legutols hozzszlsokat az rasztalra teheti - a legutols� hozz�sz�l�sokat az �r�asztalra teheti
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Közlekedés Motorizált Agyament közlekedés-átalakítás
|< Kezd� < El�z� 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 K�vetkez� > Utols� >|
Szerz� Hozz�sz�l�s
Atza
Tisztelt Körtvélyesi Úr!Lévén hogy pillanatnyilag Dorozsmán lakom, a Dorozsmai úttal kapcsolatban van pár kérdésem. Lehet-e számítani arra, hogy folytatódik az út átépítése?A templomi körforgalom terveit ismerem, ami ideálisnak látszik a megoldásra; a csomópont szinte "kéri" a körforgalmat, látva a sok tanácstalan autós arcát. A szukületben kialakított tereloszigetek nagyon jók, a malomnál a lámpára szintén szükség volt, és látszólag jól bevált. Befelé a négy forgalmi sáv is így jó; a parkoló autók miatt a külsok folyamatos haladásra nemigen használhatóak (nem is kell), viszont a buszok és a teherautók a szabad szakaszokon la tudnak húzódni, ami nagyon hasznos. Veszélyes viszont a vasútállomás közelében lévo kerékpárút keresztezodése. Egyszer 4 (!) percig tartott az átkelés bicóval... A vasúti átjáró a másik, gondolom nem kell bemutatni. Mikor éppen nem jön vonat, akkor tolatás van.
Az ex-DÉLÉP melletti szakasz a legjobb, ha a vasút miatt nem kellene lassítani, itt akár a 70-et is meg lehetne engedni.A Budapesti út és az Izabella híd közti rész meg "kissé" zurzavarosnak hat, ezzel van-e valami tervük? Nem csak magára az útra gondolok, hanem a környezetére is.
Atza at http://
2001-07-05 12:07 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Városfejlesztési Osztály
Tisztelt Messzeszegedi!Igazán röstellem magam, hogy félre értettem Önt. Elég régen szóltam hozzá utoljára a fórumhoz, így tényleg elfelejtettem a korábbi elképzeléseit, illetve azt, hogy Önhöz kötodik az Aradi vértanuk téri körforgalom ötlete. Elnézést érte.
De amint látja lehet, hogy kis lépésekben megvalósul.
A végleges kialakításhoz viszont feltétlen szükséges, hogy lássuk a Dugonics tér muködését.
Továbbra is az a véleményem, hogy nem olyan egyszeru a kérdés a körforgalommal kapcsolatban. A város legforgalmasabb gyalgos tengelyeire terelnénk olyan forgalmat, ami soha nem érintette azokat (Dóm tér, Jókai u., Aradi tér kapcsolatai). Ez egy 7 ágú körforgalom lenne. Érdekes benne a Tisza L. krt és a Szent Háromság u. kapcsolata. Túl közel vannak egymáshoz. Ha mondjuk meg is oldjuk a forgalmi problémákat, akkor is van egy jelentos problémája a megoldásnak. Az pedig az, hogy az egész teret alárendeljük a forgalmai igényeknek, miközben ez a tér a gyalogos fotengely végpontja. Az Ön által javasolt megoldás is benne van a talomban, de ha tudunk, akkor olyan megoldást szeretnénk, amely lokalizálja a közlekedési problémákat, kis helyen, kis területen ad megoldást. Ha ez nem fog menni, akkor lehet, hogy valami hasonló lesz a vége a nótának, mint amit Ön javasolt. De akkor fel kell rugnunk a gyalogoszóna fejlesztési koncepciónkat. Az viszont azt fogja jelenteni, hogy a gyalogos tengely végét nem tudjuk egy szép elosztó térrel elvarni, csak egy táblát tudunk kirakni. Az pedig elég buta dolog lenne.Tisztelettel: Körtvélyesi Csaba
Városfejlesztési Osztály at http://
2001-07-02 09:06 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
messzegedi
Tisztelt Kortvelyesi ur,Sajnalom hogy felreertett. Az intezkedest helyeslem. Nem sokallom, hanem keveslem a beavatkozast. Tudja, az idoszerutlen korben egyiranyu forgalomra gondoltam, de errol anno mar valtottunk par levelet.Igaz, az On szamara magam is a tizenketto = egytucat kategoria vagyok, igy nem is tudom miert szamitottam arra, hogy nagyjabol emlekszik arra mikrol levelezik a forum hasabjain a hozzaszolokkal.
messzegedi at http://
2001-06-29 17:26 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Rokkakoma
Igen, most hogy tilos, sokkal kevesebb autos megy at a ket megallo kozott, de azert meg mindig latok egyet kettot ha arra jarok.
Rokkakoma at http://
2001-06-29 12:59 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Városfejlesztési Osztály
Tisztelt Messzeszegedi!Köszönöm a dícséretet. Ugye tudja, hogy olyat nem lehet csinálni, ami mindenkinek jó? A tér forgalmát a Dugonics tér átalakításával együtt kell kezelni. Számomra és még sok ember (szülok) számára "csak a gyalogosok védelmére jó" indoklás ,tökéletesen elég a beavatkozáshoz.
Ha jól ismeri a területet, akkor jól tudja, hogy mennyi kis iskolás jön-megy keresztül a téren. Azért a 5-6 autósért, amelyik átment a téren , tényleg érdemes veszélyeztetni a gyalogosok biztonságát? Egy kis torlódást nem ér meg az, hogy az elemi iskolások épen jussanak az iskolába?Mindez hány másodperc késedelmet fog jelenteni az autósoknak? Tisztelettel: Körtvélyesi Csaba
Városfejlesztési Osztály at http://
2001-06-29 11:00 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
messzegedi
kicsit elhalt ez a topic ... talan mert itt is csak mondjuk a magunket ... aztan az illetekesek (varosfejlesztesi osztaly) meg folytatjak a maguk modjan ... amolyan banyalo modra ... ld. cim.egyik kedvenc vesszoparipam az aradi vertanuk tere megint aktualis lett. szombattol a kozepen nem lehet keresztben athajtani. ennek vitathatatlan, nem elhanyagolhato, de csupan egyetlen haszna a gyalogosok vedelme. hatranya viszont hogy az egymassal szembefordított meg tobb auto biztos novelni fogja a mar eddig sem kicsi dugokat. tovabb szukitve a mar eddig is elegtelen forgalom- ateresztokepesseget ...egyszoval "bravo" kortvelyesi ur.
messzegedi at http://
2001-06-22 22:47 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
kópét
Most már ne csak balkáni vezetési stílust ismerünk, hanem keletit is.
kópét at http://
2001-05-16 21:32 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
b@ndy
Motoros rendorok:Tavaj lattam amint a Stefania cukraszdaval szemben a parkban randaliroztak negyen vagy oten! Kiporgettek a kereket, farolgattak. Aztan ketten kivaltak kozuluk, kijottek a bicikli utra majd a trafoig vegig gyorsitottak, ott kifaroltak es vissza a parkba a tobbiekhez... (Hogyis van ez? Segedmotorral kerekparuton max. 20 km/h???)
Ha en mentem volna olda bicajjal szorakozni, biztos maffiozonak neznek es leszednek a biciklirol!
b@ndy at http://
2001-05-16 10:47 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
sir G.
Addig is, amíg az autósokat megnevelitek, én szeretnék életben maradni. Bár több száz évet élni, azért én sem akarok.
Egyébként például Koszegen, vagy más arrafelé levo településen aligha kellene féltenem az életemet, amikor szabályosan közlekedek. Ott ugyanis ha valaki megszegi a KRESZ-t, az 95%, hogy nem helybeli, hanem ha magyar, akkor valahonnan az alföldi területekrol, vagy az ország más keleti részérol érkezett túrista...
sir G. at http://www.cab.u-szeged.hu/~h633374/sir.html
2001-05-15 16:11 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Pistok
Nem csak a gyalogosokra gondolok. Bár eléggé meglepodnék, ha kismotorosok, vagy a bringások is szabályosan közlekednének, ha a _kismotoros rendorök_ se mtarják be a szabájokat. Ok is ugyanúgy elhúznak a sor mellett jobbról, ablról, ok is tojnak a piros lámpára. záróvonalra, s sorolhatnám még...Egy megtörtént eset:
Bevágtak egy ismeros elé (ott ültem mellette), hogy túl gyorsan jött. Csak az a furcsa, hogy 10-15 m távon hogy gyorsulna fel 50 fölé, ha akkor indult el a zöldnél, s kanyarodott. (Ez egy kcsit nehéz, még ha 2l-es motorú a kocsi akkor is
Oké, elhiszem, hogy radarszeme van a "szerv"-nek...
De ezt miért úgy hozzák a tudomásunkra, hogy záróvonalon, minenen át kivetodnek a kocsi elé úgy, hogy vészfékezéssel is csak éppen meg lehet állni?
Sorolhatnám még az eseteket... Úgy látszik hogy a rendormotor megléte elegendo ok a szabálytalankodásra... Így én is szertnék egyet )
Egyébként... Hiába rendormotor, rendorautó... ha nem villognak, nem szirénáznak, ugyanolyan közúti jármu mint az enyém, vagy bárkié. Ekkor viszont ugyanugy el lehet szállítani oket, ha tilosban parkolnak, ugyanugy fel kellene jelenteni, ha a tilos jelzésen mennek át... vagy nem?
Pistok at http://
2001-05-14 08:34 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
|< Kezd� < El�z� 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 K�vetkez� > Utols� >|
Közlekedés Motorizált Agyament közlekedés-átalakítás



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Fórum



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player